woensdag 7 januari 2009

ding 2

Zo, mijn blog bestaat.
Maandagmorgen ging de cursus van start met een instructie/introductie door Henri en Alinda.
Veel van de 23 dingen gebruik en of ken ik al, maar er valt altijd meer te ontdekken. Ben begonnen met de feeds van zebi23dingen toe te voegen aan mijn feedreader (Netvibes).
Een blog maken is niet zo eenvoudig als ik dacht. Technisch is het zo gepiept maar inhoudelijk moeten er keuzes gemaakt worden. Welke naam geef ik het en hoe mag het er uit gaan zien.
Het begin is er. Opleuken komt later.

7 opmerkingen:

  1. Absoluut!! Succes met de komende dingen!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens een Zeeuwse collega is het bedenken van een naam voor je blog het moeilijkste van de cursus. Nou de rest wordt dus alleen maar makkelijker (volgens haar).

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, al 3 reacties. Ik vraag me af welke tijd er bij de berichten gezet wordt. En of dat aan te passen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Stefanie,

    Ziet er mooi uit je blog!
    Blogger zet de tijd automatisch op iets tropisch. Je kunt dit wijzigen onder het kopje instellingen van je blog. Ben benieuwd of het lukt.

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Julia. Ik heb overwogen om de Cocoseilanden als instelling te houden, of Mountaintime leek me ook wel iets. Maar de Hollandse nuchterheid heeft het gewonnen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Steef,

    Het is niet te geloven. Ik ben bezig met ding 4 op netvibes. Ik kom hier dus echt niet uit. Ik me aangemeld en toen. Kunnen we hier morgen ff naar kijken?
    Enne, I'll be watching you! haha..

    gr jes

    BeantwoordenVerwijderen