maandag 13 april 2009

Evaluatie

Het zit er op. Rest alleen nog de evaluatie.
23 Dingen was voor mij vooral een aanleiding om wat verder op toepassingen in te gaan. Er is heel wat tijd in gaan zitten. Het gebruik van wiki's bijvoorbeeld, je begint ergens te lezen en voor je het weet ben je een uur verder en er blijven nuttige zaken langs komen.
Ik blijf me verbazen over de vele mogelijkheden van Librarything. Leuk is dat sommige van die mogelijkheden het product zijn van deelnemers. Het werken met afbeeldingen en filmpjes was een uitdaging.
Hoe nu verder. Nou, het wordt alleen maar interessanter denk ik. Want hoe meer collega's weten wat de bibliotheek te bieden kan hebben hoe beter. Me aangemeld bij de na23dingenwiki. Dank aan de begeleiders, voor alle tips en aansporingen!

2 opmerkingen:

  1. Proficiat en hoera voor jou, Stefanie!

    En misschien tot vanmiddag, dan babbelen we verder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met het behalen van de dingen... Je certificaat is van harte verdiend. Tot bij de evaluatie..

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen