woensdag 4 februari 2009

Delicious!

Gebruik al jarenlang flying bookmarks in plaats van plaatselijk opgeslagen favorieten. Nu is het tijd ze op de 2.0 manier op te slaan. Het is best veel werk om ze over te zetten. Ben nu een avond bezig en op de helft. Maar een kritische blik hebben ze nodig. Sommige bestaan niet meer of zijn niet langer nuttig. Ben benieuwd naar de verdere mogelijkheden van Delicious....

Na wat rond gekeken te hebben ben ik niet veel nieuws tegen gekomen. De meerwaarde van de tags zie ik niet zo. Is vast wel handig maar wil ik de sites met dezelfde tag wel zien? Want hoe tag je, voor je eigen gemak of om jouw bookmarks voor anderen beter vindbaar te maken?
Misschien ga ik het nut nog inzien want ik blijf het wel gebruiken als opslagplaats van m'n bookmarks.
foto: Tagged! by Marc Coppola

1 opmerking: