donderdag 12 februari 2009

Zandbak

In de zandbak geweest van 23dingen en de Zeeuwse afdeling. Een klein taartje gebakken.

Ben met zoveel dingen tegelijk bezig. De gedeelde Google docs bijhouden, mail lezen en beantwoorden (extra mogelijkheden van Gmail ontdekt), Delicious gebruiken en uitbreiden, een leuke wiki aan Netvibes toegevoegd, tegelijkertijd nieuwste foto's van schrijversbezoek in de Flickr map dumpen en als de telefoon dan toch aangesloten is m'n podcasts met iTunes bijwerken en overzetten. (Dan heb ik iets te luisteren als ik naar m'n werk fiets.)

Nog niet zo lang geleden werden er grapjes gemaakt over wat je allemaal kon doen terwijl je pc aan het opstarten was, zoals een cursus jongleren en je vakantie Frans bijspijkeren. Ik heb het gevoel dat ik dat nu allemaal doe terwijl ik online ben!

1 opmerking: